lördag 3 mars 2012

Omslagsbild

Hurra!!

Den alldeles fantastiskt eminenta vännen och fotografen Helene Folkesson har precis redigerat färdigt den bild som jag vill ha på omslaget till boken.
Jag fick flera oerhört tjusiga bildförslag från henne, men fastnade för denna - och jag bad henne sedan att göra den bilden som svartvit/kornig, och en "vanlig" svartvit, och en färg. Jag vet ännu inte vilken av varianterna det kommer att bli på omslaget - det kommer att visa sig efter det att jag sett de olika omslagsförslag som Daniel Norlin gör...

Med jublande glädje visar jag upp den första bilden...



...och nu även i färg (men jag fattar inte varför de blir lite "utdragna"...så är inte originalen... jag är ju inte världens bästa data-hacker precis, så jag gör säkert något fel i överföringsprocessen...)


...och nu både i färg och texturerad (fast det syns kanske inte i detta lilla format?)...



...och som om detta inte var nog... här är den i svartvitt också...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar